Запрошуємо поговорити про промокоди аквапарків. Літній сезон. Аквапарки ведуть активну рекламну політику по залученню відпочиваючих. Їх маркетологи використовують найрізноманітніші технології. Один з найважливіших інструментів - знижки додатковому покупцеві, які поширюються за допомогою промокодів.
Сучасні технології дозволяють створювати промокоди унікальними і поширювати їх точково, індивідуально кожному покупцеві. Поєднання унікальності і індивідуального поширення дозволяє призначити умови, при яких покупець може отримати промокод. Таким чином промокод стає деяким призом для покупця.
Особливо цінним призом є промокоди підприємств сфери розваг, зокрема аквапарків. Специфіка цього бізнесу дозволяє робити суттєві знижки для залучення додаткових покупців. Маркетологам потрібно вирішити "простеньке" завдання - як правильно поширити промокоди, щоб зберегти ціну і залучити нових покупців.
Кращий результат забезпечують партнерські схеми поширення промокодів. Партнерські схеми цікаві тим, що вигоду отримують як аквапарки, за рахунок додаткової реклами і залучення додаткових клієнтів, так і партнери, за рахунок реалізації сценарію "довгий чек".
Простота роботи з промокодом дозволяє партнерам легко приєднуватися до пропонованої аквапарками схеми стимулювання покупців. Масштаб поширення промокодів обмежений тільки бажанням партнерів.
Велику популярність партнерські схеми здобули в літньому сезоні 2020.
Це пов'язано з:
- кризовим падінням споживчої активності.
Раптово з'явилась надважлива задача стимулювання покупців.
- пошуком технологічних рішень для управління знижками on-line.
Промокоди Позитива ідеально підходять для використання в продажах через інтернет.
Ознайомтеся з деякими прикладами такої вдалої взаємодопомоги різних бізнесів.
Аквапарк Одеса, аквапарк Коблево та аквапарк Затока взаємодіють з інтернет рестораном Smile food
Аквапарк Одеса, аквапарк Коблево та аквапарк Затока взаємодіють з мережею АЗС Сокар
Аквапарк Одеса, аквапарк Коблево та аквапарк Затока взаємодіють з мережею мінімаркетів Копійка
Уявіть себе на місці потенційного покупця - візьміть промокод і випробуйте роботу програми партнерської взаємодії.
Відеоінструкції підкажуть як використати промокод та отримати знижки в аквапарку:
Одеса https://www.youtube.com/watch?v=oaRX8aSPSAk
Затока https://www.youtube.com/watch?v=vVZlWLjBiYs
Коблево https://www.youtube.com/watch?v=YBEPx-kJUB0
Зробіть заявку на сайті, для участі в програмі взаємодії
Сучасні технології дозволяють створювати промокоди унікальними і поширювати їх точково, індивідуально кожному покупцеві. Поєднання унікальності і індивідуального поширення дозволяє призначити умови, при яких покупець може отримати промокод. Таким чином промокод стає деяким призом для покупця.