RU
UA
info@positive.zp.ua
(061) 213-14-66
(067) 376-13-80
(050) 322-12-08
(073) 313-62-62
Серед наших клієнтів є кілька великих аквапарків, розташованих в двох областях. На початку сезону відпочиваючих ще не багато, погода не завжди ідеальна. Відповідно і аквапарк частково працює вхолосту. Боротися з цим явищем за допомогою простого зниження ціни – не найкращий спосіб. Знизивши ціну, ми втратимо частину прибутку від тих відвідувачів, які готові були придбати квиток за повною вартістю. Залишивши стандартну ціну, не підберемо тих клієнтів, які могли б прийти завдяки знижці
Будь-який продавець завжди вирішує одну і ту ж задачу. В умовах конкурентного ринку необхідно залучити до свого товару покупця і переконати його купити товар. А якщо одночасно вдалося переконати купити більше товару (збільшити чек) – завдання продавця перевиконано. Інструменти для стимулювання покупця давно відомі. Серед них знижки, бонуси і подарунки. Всі ці інструменти працюють і широко застосовуються продавцями. Але всі вони мають істотні недоліки. Спробуємо проаналізувати мінуси і пошукаємо плюси.
У попередній статті ми розглянули яку вигоду може принести об'єднання різнопланових бізнесів в єдину розрахунково-бонусну систему. У цій статті ми будемо розбиратися як цього домогтися на практиці. Розглянемо два приклади. Перший приклад – наш улюблений аквапарк, а для другого прикладу використовуємо невеликі підприємства декількох друзів, розташовані в одному місті.
У попередніх статтях ми розглянули в чому полягає вигода при використанні єдиної бонусно-подарункової системи і на простих прикладах показали, хто і як може застосувати ці ідеї. У цій статті ми докладніше зупинимося на перевагах єдиної бонусно-подарункової системи під управлінням ПЗ "Сервер Позитив".
Завдання будь-якого бізнесу – планомірне зростання і отримання прибутку. Рано чи пізно власник опиняється в ситуації, коли необхідно розширювати клієнтську базу і підвищувати середній чек