RU
UA
info@positive.zp.ua
(061) 213-14-66
(067) 376-13-80
(050) 322-12-08
(073) 313-62-62

Додаткові можливості білетної системи.

У кількох аквапарках і дельфінаріях України використовується електронний продаж квитків, створений  нашою командою. Функції цієї системи цілком звичайні для подібних систем.
Серед інших, вони включають в себе клієнтські програми під IOS і Android, за допомогою яких можна купити квитки або абонементи в заклад, ознайомитися з новинами, побудувати
маршрут до закладу та мають  іншу корисну інформацію.


Природно, ми інтегрували  систему електронного продажу  і бонусно-подарункову систему "Позитив". Додатково додали можливість роботи з промокодом. Що ж в результаті?
А в результаті квиткова система отримала унікальні можливості для стимулювання продажів.


Розглянемо докладніше як це працює. Основну роботу виконує покупець, непомітно для себе. Реєструючись в клієнтському додатку, він автоматично стає клієнтом бонусно-подарункової
системи "Позитив". Додаток стає розумною бонусною карткою. За допомогою клієнтської програми полегшується ідентифікація покупця в точках продажів товарів і послуг, покупець може
переглянути свої баланси, їх зміни і отримати інформацію про акції, подарунки та інші пропозиції. Отримавши промо-код, покупець може внести його в свій додаток.


Промо-коди. Простий інтерфейс для генерації промо-кодів, дозволяє протягом пари хвилин отримати файл з промокодами для передачі партнерам. За допомогою параметрів промокоду
можна встановити знижку на покупку квитків в заклад, можна задати знижки на покупку інших послуг в закладі, а також призначити подарунки покупцеві, які він зможе отримати в закладі.
Промокоди можуть мати обмеження за часом використання і за кількістю використань. Маркетологи закладів отримали можливості створювати великі мережі партнерів по залученню
потенційних покупців і гнучко управляти потоками клієнтів.


Спрощена, за допомогою клієнтської програми, ідентифікація покупця в поєднанні з іншими можливостями бонусно-подарункової системи "Позитив", дозволяє запустити різні позитивні сценарії.


Додатковим бонусом для сезонних закладів, з'явилася можливість для утримання існуючих та залучення нових клієнтів в міжсезоння. Досить підключити бізнеси-партнери та налаштувати
роботу з накопиченням бонусів при покупках у партнерів, а ці бонуси використовувати для надання знижок на квитки в наступному сезоні.

 

Ми інтегрували  систему електронного продажу  і бонусно-подарункову систему "Позитив". Додатково додали можливість роботи з промокодом. Що ж в результаті?
А в результаті квиткова система отримала унікальні можливості для стимулювання продажів.
Серед наших клієнтів є кілька великих аквапарків, розташованих в двох областях. На початку сезону відпочиваючих ще не багато, погода не завжди ідеальна. Відповідно і аквапарк частково працює вхолосту. Боротися з цим явищем за допомогою простого зниження ціни – не найкращий спосіб. Знизивши ціну, ми втратимо частину прибутку від тих відвідувачів, які готові були придбати квиток за повною вартістю. Залишивши стандартну ціну, не підберемо тих клієнтів, які могли б прийти завдяки знижці
Будь-який продавець завжди вирішує одну і ту ж задачу. В умовах конкурентного ринку необхідно залучити до свого товару покупця і переконати його купити товар. А якщо одночасно вдалося переконати купити більше товару (збільшити чек) – завдання продавця перевиконано. Інструменти для стимулювання покупця давно відомі. Серед них знижки, бонуси і подарунки. Всі ці інструменти працюють і широко застосовуються продавцями. Але всі вони мають істотні недоліки. Спробуємо проаналізувати мінуси і пошукаємо плюси.