У кількох аквапарках і дельфінаріях України використовується електронний продаж квитків, створений нашою командою. Функції цієї системи цілком звичайні для подібних систем.
Серед інших, вони включають в себе клієнтські програми під IOS і Android, за допомогою яких можна купити квитки або абонементи в заклад, ознайомитися з новинами, побудувати
маршрут до закладу та мають іншу корисну інформацію.
Природно, ми інтегрували систему електронного продажу і бонусно-подарункову систему "Позитив". Додатково додали можливість роботи з промокодом. Що ж в результаті?
А в результаті квиткова система отримала унікальні можливості для стимулювання продажів.
Розглянемо докладніше як це працює. Основну роботу виконує покупець, непомітно для себе. Реєструючись в клієнтському додатку, він автоматично стає клієнтом бонусно-подарункової
системи "Позитив". Додаток стає розумною бонусною карткою. За допомогою клієнтської програми полегшується ідентифікація покупця в точках продажів товарів і послуг, покупець може
переглянути свої баланси, їх зміни і отримати інформацію про акції, подарунки та інші пропозиції. Отримавши промо-код, покупець може внести його в свій додаток.
Промо-коди. Простий інтерфейс для генерації промо-кодів, дозволяє протягом пари хвилин отримати файл з промокодами для передачі партнерам. За допомогою параметрів промокоду
можна встановити знижку на покупку квитків в заклад, можна задати знижки на покупку інших послуг в закладі, а також призначити подарунки покупцеві, які він зможе отримати в закладі.
Промокоди можуть мати обмеження за часом використання і за кількістю використань. Маркетологи закладів отримали можливості створювати великі мережі партнерів по залученню
потенційних покупців і гнучко управляти потоками клієнтів.
Спрощена, за допомогою клієнтської програми, ідентифікація покупця в поєднанні з іншими можливостями бонусно-подарункової системи "Позитив", дозволяє запустити різні позитивні сценарії.
Додатковим бонусом для сезонних закладів, з'явилася можливість для утримання існуючих та залучення нових клієнтів в міжсезоння. Досить підключити бізнеси-партнери та налаштувати
роботу з накопиченням бонусів при покупках у партнерів, а ці бонуси використовувати для надання знижок на квитки в наступному сезоні.
Сучасні технології дозволяють створювати промокоди унікальними і поширювати їх точково, індивідуально кожному покупцеві. Поєднання унікальності і індивідуального поширення дозволяє призначити умови, при яких покупець може отримати промокод. Таким чином промокод стає деяким призом для покупця.