Група підприємців, чиї торгові точки розташовані в кількох областях України, вирішили надати своїм покупцям найкращу систему лояльності. На їхню думку така система лояльності повинна забезпечувати функції:
Для реалізації цих ідей, наша компанія запропонувала використовувати сценарій розподіленої бонусно-подарункової системи ПО "Сервер Позитив".
В рамках реалізації ми додатково створили оригінальні спеціалізовані додатки для покупців і продавців.
Додатки покупців під Android та iOS а також боти для Telegram і Viber дозволяють користувачеві:
Додаток продавця дозволяє швидко обслужити покупця за допомогою QR коду або ідентифікувавши його за номером телефону.
Запуск проекту співпав у часі з карантином, який було оголошено в країні для протидії епідемії коронавируса. Однак, ефект перевершив очікування. При загальному падінні споживчого попиту, підприємці, які беруть участь в проекті змогли звернути увагу покупців на свої магазини, свої вигідні пропозиції і стабілізували продажи.
Проект "ТАК. Гіперпростір знижок. " є відкритим проектом. До нього можуть приєднуватися інші підприємці, які хочуть запропонувати своїм покупцям можливості системи лояльності, що раніше були доступні тільки в великих торговельних мережах.
Сучасні технології дозволяють створювати промокоди унікальними і поширювати їх точково, індивідуально кожному покупцеві. Поєднання унікальності і індивідуального поширення дозволяє призначити умови, при яких покупець може отримати промокод. Таким чином промокод стає деяким призом для покупця.