test
В програмі  приймають участь  аквапарки в містах  Затока, Одеса, Коблево, Залізний Порт, Генічеськ, Бердянськ.
info@positive.zp.ua
+38(061) 213-14-66
+38(067) 376-13-80
+38(050) 322-12-08
+38(073) 313-62-62

Програма лояльності за рахунок аквапарків

Програма призначена для малого і середнього бізнесу, що працює в сфері Retail і HoReCa.

Невеликі магазини, кафе та інші суб'єкти підприємницької діяльності, для яких створення власної бонусної програми представляє складність (дивись можливі причини ),

отримують унікальну можливість використовувати бонусні програми аквапарків для стимулювання своїх покупців.

 

 

На відміну від будь-яких власних знижкових та бонусних програм лояльності, підприємець не несе витрати на створення інтересу у покупців. Витрати несуть аквапарки.


Програма складається з двох незалежних етапів.


Перший етап. Червень-серпень. Використання промокодів аквапарків.


Промокоди аквапарків дають можливість отримати знижку при покупці, з використанням мобільного  додатку, вхідних квитків аквапарку.

Для підприємця найбільший економічний ефект приносить сценарій "Довгий чек".

Такий сценарій застосовується починаючи з сезону 2018 року і довів свою ефективність.

 

Наразі  доступні такі промокоди:

Промокод Акваленд. Аквапарки знаходяться в містах  Бердянськ, Генічеськ, Залізний Порт. Промокод нараховує 100 бонусних грн. Сплатити можна 10-30 % чека.

Промокод Одеса. Аквапарки знаходяться в містах  Одеса, Затока, Коблево. Нараховує 300 грн. Сплатити можна 30-50% чека.

 

*Кількість нарахованих бонусів і відсоток списання може змінюватися в залежності від політики аквапарків.


Другий етап. Вересень-травень. Підключення накопичувальної бонусної програми.


Накопичувальні бонуси працюють аналогічно будь-яким відомим схемами (наприклад Фішка від ОККО). Накопичені бонуси в міжсезоння, покупець може використовувати для часткової оплати за вхідні квитки в аквапарки в наступному сезоні.

Принципова відмінність запропонованої накопичувальної бонусної програми в тому, що при використанні бонусів покупцем, за товар платить не той, хто нараховував бонуси. За свято платить аквапарк.


Використовуйте прогресивні ідеї для збереження свого прибутку.

Сучасні технології дозволяють створювати промокоди унікальними і поширювати їх точково, індивідуально кожному покупцеві. Поєднання унікальності і індивідуального поширення дозволяє призначити умови, при яких покупець може отримати промокод. Таким чином промокод стає деяким призом для покупця.

Запуск масштабної розподіленої бонусно-подарункової системи.
Інтеграція бонусно-подарункової системи "Позитив" з торговими автоматами створює нові можливості.
В програмі  приймають участь  аквапарки в містах  Затока, Одеса, Коблево, Залізний Порт, Генічеськ, Бердянськ.