info@positive.zp.ua
+38(061) 213-14-66
+38(067) 376-13-80
+38(050) 322-12-08
+38(073) 313-62-62

Програма лояльності за рахунок аквапарків

Програма призначена для малого і середнього бізнесу, що працює в сфері Retail і HoReCa.

Невеликі магазини, кафе та інші суб'єкти підприємницької діяльності, для яких створення власної бонусної програми представляє складність (дивись можливі причини ),

отримують унікальну можливість використовувати бонусні програми аквапарків для стимулювання своїх покупців.

 

 

На відміну від будь-яких власних знижкових та бонусних програм лояльності, підприємець не несе витрати на створення інтересу у покупців. Витрати несуть аквапарки.


Програма складається з двох незалежних етапів.


Перший етап. Червень-серпень. Використання промокодів аквапарків.


Промокоди аквапарків дають можливість отримати знижку при покупці, з використанням мобільного  додатку, вхідних квитків аквапарку.

Для підприємця найбільший економічний ефект приносить сценарій "Довгий чек".

Такий сценарій застосовується починаючи з сезону 2018 року і довів свою ефективність.

 

Наразі  доступні такі промокоди:

Промокод Акваленд. Аквапарки знаходяться в містах  Бердянськ, Генічеськ, Залізний Порт. Промокод нараховує 100 бонусних грн. Сплатити можна 10-30 % чека.

Промокод Одеса. Аквапарки знаходяться в містах  Одеса, Затока, Коблево. Нараховує 300 грн. Сплатити можна 30-50% чека.

 

*Кількість нарахованих бонусів і відсоток списання може змінюватися в залежності від політики аквапарків.


Другий етап. Вересень-травень. Підключення накопичувальної бонусної програми.


Накопичувальні бонуси працюють аналогічно будь-яким відомим схемами (наприклад Фішка від ОККО). Накопичені бонуси в міжсезоння, покупець може використовувати для часткової оплати за вхідні квитки в аквапарки в наступному сезоні.

Принципова відмінність запропонованої накопичувальної бонусної програми в тому, що при використанні бонусів покупцем, за товар платить не той, хто нараховував бонуси. За свято платить аквапарк.


Використовуйте прогресивні ідеї для збереження свого прибутку.
В програмі  приймають участь  аквапарки в містах  Затока, Одеса, Коблево, Залізний Порт, Генічеськ, Бердянськ.
Ми інтегрували  систему електронного продажу  і бонусно-подарункову систему "Позитив". Додатково додали можливість роботи з промокодом. Що ж в результаті?
А в результаті квиткова система отримала унікальні можливості для стимулювання продажів.
Серед наших клієнтів є кілька великих аквапарків, розташованих в двох областях. На початку сезону відпочиваючих ще не багато, погода не завжди ідеальна. Відповідно і аквапарк частково працює вхолосту. Боротися з цим явищем за допомогою простого зниження ціни – не найкращий спосіб. Знизивши ціну, ми втратимо частину прибутку від тих відвідувачів, які готові були придбати квиток за повною вартістю. Залишивши стандартну ціну, не підберемо тих клієнтів, які могли б прийти завдяки знижці
Будь-який продавець завжди вирішує одну і ту ж задачу. В умовах конкурентного ринку необхідно залучити до свого товару покупця і переконати його купити товар. А якщо одночасно вдалося переконати купити більше товару (збільшити чек) – завдання продавця перевиконано. Інструменти для стимулювання покупця давно відомі. Серед них знижки, бонуси і подарунки. Всі ці інструменти працюють і широко застосовуються продавцями. Але всі вони мають істотні недоліки. Спробуємо проаналізувати мінуси і пошукаємо плюси.