info@positive.zp.ua
+38(061) 213-14-66
+38(067) 376-13-80
+38(050) 322-12-08
+38(073) 313-62-62

Впровадження ПЗ ''Сервер Позитив'' в аквапарках.

Після публікації циклу статей про принципи роботи єдиної бонусно-подарункової системи під управлінням ПЗ "Сервер Позитив" ми розповімо про реальне впровадження системи на декількох об'єктах.

 Як було.

Серед наших клієнтів є кілька великих аквапарків, розташованих в двох областях. На початку сезону відпочиваючих ще не багато, погода не завжди ідеальна. Відповідно і аквапарк частково працює вхолосту. Боротися з цим явищем за допомогою простого зниження ціни – не найкращий спосіб. Знизивши ціну, ми втратимо частину прибутку від тих відвідувачів, які готові були придбати квиток за повною вартістю. Залишивши стандартну ціну, не підберемо тих клієнтів, які могли б прийти завдяки знижці.

Для вирішення цієї гаданої суперечності застосовується сегментування клієнтів. Наприклад, будь-яким способом, інформація про можливості знижки доноситься до певної групи людей, але не зачіпає тих, хто знижку не шукав. Ідея ця не нова, на ринку України існує безліч систем поширення купонів. Через інтернет, наприклад, Pokupon, Superdealі тощо. Або за допомогою "прямих продажів з переконанням", наприклад, VIP-карта. Багато про це знають і шукають знижки. Схеми працюють... Але диявол, як то кажуть, у дрібницях.

Ситуація №1.

Одна зі схем лояльності виглядала так:

За помірну суму, в складі пакету з іншими купонами на знижку, поширюється картка на декілька відвідувань аквапарку з 50 %-ою знижкою. У комплекті з карткою відривні купони, за кількістю дозволених відвідувань. Можна приходити компанією, можна декілька разів. У будь-якому випадку один відвідувач за один захід, набуваючи квиток з 50 %-ою знижкою, витрачає один відривний купон. Все було добре до того моменту, поки такі картки не почали перепродавати. Аквапарк при цьому несе прямі збитки, тому що картки перепродаються прямо біля кас. І, відповідно, відвідувач, який купив би квиток за повною вартістю, купує його зі знижкою.

 

Ситуація №2.

Дисконтні купони на разове відвідування поширюються через інтернет, за допомогою декількох спеціалізованих сайтів. Але власникам аквапарків хочеться, щоб купон можна було витратити в будь-якому аквапарку на вибір, але тільки один раз (інакше ці купони, знову ж таки, можуть перепродавати біля кас). Виникає питання, якщо купон прийшов по електронній пошті і може бути роздрукований скільки завгодно раз, як відстежити, що він уже погашений? Адже в кожному аквапарку своя облікова система і між собою вони даними не обмінюються.

Схожа проблема і з запрошеннями. Передбачається, що використовувати запрошення можна в будь-якому з аквапарків. Але через те, що облікові системи в аквапарках різні, доведеться вносити запрошення в кожну базу. І в подальшому виникне плутанина з їх урахуванням

Як вирішується с ПЗ «Сервер Позитив».

Власне, програмне забезпечення "Сервер Позитив" і призначене для того, щоб легко об'єднувати різні об'єкти в загальну систему лояльності.

Через відкритий API облікові системи аквапарків були підключені до ПЗ "Сервер Позитив". Інтеграція та налаштування системи зайняла не більше 2-х тижнів

Рішення "Ситуації № 1". Тепер, замість паперових відривних талонів, інформація про кількість доступних відвідувань зберігається в електронних лічильниках сервера. Картку клієнта перепродати можна, але по самій картці ніяк не видно, скільки відвідувань на ній залишилося. Відповідно, потенційний покупець не застрахований від того, що картка вже порожня. І купувати її швидше за все не стане. Проблема перепродажу карток вирішена.

Рішення «Ситуації №2». З впровадженням "Сервера Позитив" проблема вирішується сама собою. Облік талонів на знижку ведеться в базі "Позитиву", а вона загальна для всіх об'єктів.

Це дає відразу кілька переваг:

  • Не потрібно готувати кілька пакетів ідентифікаторів для сайтів –розповсюджувачів купонів на знижку. У нашому прикладі це (3 аквапарки) х (3 сайти) = 9 пакетів. А зі збільшенням кількості об'єктів, кількість пакетів кратно зростає. З впровадженням "Позитиву" кількість пакетів ідентифікаторів дорівнює кількості сайтів – розповсюджувачів.

  • Дисконтні купони легко враховуються в розрізі відвідування  всіх об'єктів.

  • Те ж саме і з запрошеннями. Можна видавати одне запрошення і використовувати його для відвідування будь-якого з аквапарків.

Більш того, з ПЗ "Сервер Позитив" власник отримує можливість оперативно управляти бонусно-подарунковою системою. Запускати короткочасні акції. Вчасно їх зупиняти, якщо відвідуваність досягла потрібного рівня. Перенаправляти потоки клієнтів з одного об'єкта на інший, щоб забезпечити рівномірну заповнюваність.

Не становить складності і додавання до системи нових об'єктів. Наприклад, дельфінаріїв, готелів, кафе та ресторанів. А чим більше об'єктів бере участь у бонусній системі, тим більш широке коло клієнтів захоплюється.

На практиці, під час написання статті, до системи була підключена мережа магазинів "Антошка". Покупець в "Антошці", при досягненні певної суми покупки, отримує чек зі штрих-кодом, який є купоном на отримання знижки на квиток в будь-який з аквапарків. Таким чином "Антошка" отримує збільшення середнього чека, а аквапарки додатковий канал реклами і потік клієнтів.

Налаштування системи лояльності під нові ідеї не вимагає участі програмістів і може бути виконано маркетологом замовника.

 

При цьому вся робота системи прозора для власника. Для отримання звітності, відстеження відвідуваності аквапарку і затребуваності акцій досить мати доступ до інтернету.

В програмі  приймають участь  аквапарки в містах  Затока, Одеса, Коблево, Залізний Порт, Генічеськ, Бердянськ.
Ми інтегрували  систему електронного продажу  і бонусно-подарункову систему "Позитив". Додатково додали можливість роботи з промокодом. Що ж в результаті?
А в результаті квиткова система отримала унікальні можливості для стимулювання продажів.
Серед наших клієнтів є кілька великих аквапарків, розташованих в двох областях. На початку сезону відпочиваючих ще не багато, погода не завжди ідеальна. Відповідно і аквапарк частково працює вхолосту. Боротися з цим явищем за допомогою простого зниження ціни – не найкращий спосіб. Знизивши ціну, ми втратимо частину прибутку від тих відвідувачів, які готові були придбати квиток за повною вартістю. Залишивши стандартну ціну, не підберемо тих клієнтів, які могли б прийти завдяки знижці
Будь-який продавець завжди вирішує одну і ту ж задачу. В умовах конкурентного ринку необхідно залучити до свого товару покупця і переконати його купити товар. А якщо одночасно вдалося переконати купити більше товару (збільшити чек) – завдання продавця перевиконано. Інструменти для стимулювання покупця давно відомі. Серед них знижки, бонуси і подарунки. Всі ці інструменти працюють і широко застосовуються продавцями. Але всі вони мають істотні недоліки. Спробуємо проаналізувати мінуси і пошукаємо плюси.