RU
UA
info@positive.zp.ua
(061) 213-14-66
(067) 376-13-80
(050) 322-12-08
(073) 313-62-62

Знижки, бонуси, подарунки та співробітництво. Частина 2.

Як це “включається”.

У попередній статті ми розглянули яку вигоду може принести об'єднання різнопланових бізнесів в єдину розрахунково-бонусну систему. У цій статті ми будемо розбиратися як цього домогтися на практиці. Розглянемо два приклади. Перший приклад – наш улюблений аквапарк, а для другого прикладу використовуємо невеликі підприємства декількох друзів, розташовані в одному місті.

Отже, перший приклад. Працюючий аквапарк.

Для зручності клієнтів керівництво аквапарку прийняло рішення використовувати внутрішній безготівковий розрахунок і додатково стимулювати внутрішній продаж. Але немає бажання змінювати звичне ПЗ, яке обслуговує бізнес-процеси в аквапарку. Заміна ПЗ завжди пов'язана з безліччю проблем. Вартість ПЗ буває "кусається", впровадження створює масу незручностей, а персонал необхідно перенавчати. На початковому етапі може бути багато помилок і складності з керуванням. Додатково потрібно переконати орендарів перейти на нове ПЗ. При цьому зовсім не обов'язково ПЗ, яке може бути використане в аквапарку, так само вдало впорається і з завданнями бізнесу орендарів. Здається, складне завдання. Насправді ні. Для його вирішення необхідно використовувати "Сервер Позитив". Завдання сервера – шляхом організації обміну між різними програмами, що управляють, в тому числі різних виробників, створити єдиний розрахунково-бонусний простір.

Для цього  “Сервер Позитив” має необхідні інструменти:

  • Відкрите API для интеграції зі сторонніми додатками;

  • Безкоштовний Windows клієнт для интеграції зі сторонніми додатками;

  • Безкоштовний Windows клиєнт для автономної роботы;

  • Контролери для управління ігровими та іншими автоматами.


Таким чином, рішення складного завдання перетворюється на чотири простих кроки:

  1. Встановлюємо  “Сервер Позитив” в локальну мережу аквапарка.

  2. Використовуємо інструменти “Сервер Позитив” для інтеграції свого ПО з сервером. У тих місцях, де інтеграція викликає труднощі – використовуємо безкоштовний Windows-клієнт для автономної роботи. Автомати обладнаємо новими контролерами або перепрограмуємо старі для роботи з сервером.

  3. Переконливо пропонуємо всім орендарям аналогічно інтегруватися з сервером.

  4. Проводимо нараду, на якій визначаємо розміри бонусів, логічні подарункові ланцюжки та правила взаєморозрахунків. За підсумками налаштовуємо сервер. Ми готові до роботи.

Другий приклад. Невеликі підприємства декількох друзів в одному місті.

Уявімо собі чотири цілком успішних бізнеса: магазин з продажу побутової техніки, фітнес клуб + салон краси, кафе і майданчик дитячих ігрових автоматів. Коли ми говоримо, що бізнес успішний, ми чудово розуміємо, що кожне з цих підприємств могло б працювати ще краще – немає межі досконалості. Обслугувати більше клієнтів, реалізувати більше товарів. Але яким чином залучити додаткових клієнтів? Одних бажань недостатньо. Ціни знижувати нікуди. Ринок конкурентний. Як виділитися серед інших?

Великі продавці для цієї мети використовують свої бонусні системи. Зовсім нещодавно відома мережа "Епіцентр" запустила свою. Великим добре. У них величезна номенклатура товарів і бонуси тому виглядають цілком ліквідними. Але в нашому прикладі ми говоримо про малий або середній бізнес. Наскільки запуск своєї бонусної системи виправданий для кожного з учасників прикладу?

По-перше, гарне ПЗ з бонусною системою не буває дешевим.

По-друге, для невеликих бізнесів бонусна система не завжди ефективна. Для клієнта невеликого магазину побутової техніки бонуси не надто актуальні тому, що побутова техніка купується не часто. Клієнти фітнес клубу або салону краси швидше оцінять зручне місце розташування або тренера / майстра, ніж бонуси. Діти із задоволенням стали б постійними клієнтами ігрового майданчика, але потрібно переконати їх батьків. Бонусна система навряд чи допоможе залучити додаткових клієнтів, а для постійних перетвориться просто в знижку. Це ж стосується і клієнтів кафе. Тільки замість тренера / майстра критерієм виступить кухар / офіціанти. Для того, щоб клієнт оцінив майстерність і наш персонал – клієнта потрібно попередньо заманити.

І тепер, коли наші друзі усвідомили все це – вони вирішили допомогти один одному. Для цього знову використовуємо можливості "Сервера Позитив". Тільки розміщуємо його не в локальній мережі, а в "хмарі". Для ідентифікації клієнтів використовуємо не електронні носії (хоча можемо), а номери мобільних телефонів клієнтів. Двухфакторна ідентифікація забезпечить необхідну безпеку. І при такому варіанті застосування нам не знадобитися внутрішній безготівковий розрахунок. Залишається вирішити, хто з учасників буде адмініструвати взаєморозрахунки. Все інше аналогічно підготовці в аквапарку, описаної в першому прикладі. А далі, вирішуємо проблеми наших учасників з користю для всіх. Наприклад, тепер продавець техніки може мотивувати своїх клієнтів ліквідними бонусами, які можна використовувати негайно в інших точках. Можна, наприклад, дарувати в подарунок дітям покупця час на ігрових автоматах. Майданчик з ігровими автоматами рекламує не тільки сам себе, а й інші учасники відправляють йому своїх клієнтів. Клієнти фітнес клубу тепер не просто піднімають штангу на тренуваннях – вони заробляють на новий міксер собі на кухню. А коли кафе хоче вивести на ринок нову піцу – всі починають клієнтам дарувати піцу на умовах "друга безкоштовно".

Ці приклади не є вичерпними. Можливостей по створенню різних стимулів для клієнтів відкривається величезна кількість. Трохи фантазії і раптово дуже дорогі бонусні системи великих магазинів починають виглядати блідо зі своїми нудними можливостями. У наших друзів з'явилися інструменти для переконання клієнтів до покупки, масиви клієнтів кожного учасника об'єдналися і збільшилися в кілька разів. Спростилася можливість ознайомлення клієнтів з новими пропозиціями тощо. Гнучкість бонусно-подарункових пропозицій, які наші друзі можуть змінювати настройками сервера, не дає клієнтам звикнути і завжди радує креативом. Бізнеси наших друзів отримують новий імпульс.


Трохи нудних навколонаукових міркувань.

Будь-яке підприємство має коло постійних, разових і потенційних клієнтів.

Потенційними вважаємо клієнтів, які знаходяться в регіоні роботи підприємства, на них може впливати реклама підприємства або у них є знайомі, які можуть порекомендувати підприємство. Маркетингові зусилля підприємства спрямовані на розширення кола потенційних клієнтів, переклад з потенційних в разові та з разових в постійні.

Поставимо собі питання: як взаємодіють масиви (масив в розумінні математики) клієнтів у підприємств наших друзів з прикладу. Відповідь очевидна: можуть випадково частково перетинатися. Зате, після запуску загальної бонусно-подарункової системи ці масиви не тільки об'єднаються, але і з'являться можливості ними управляти. Наприклад, клієнтів, які навіть не були потенційними для підприємства, перетворювати в разові.

Як підсумок перерахуємо переваги впровадження єдиної бонусно-подарункової системи під управлінням "Сервера Позитив":

  • простота впровадження без зміни звичного керуючого ПЗ;

  • низька вартість запуску системи лояльності;

  • різке збільшення потенційних клієнтів кожного підприємства;

  • велике різноманіття різних схем, що дозволяють впливати на поведінку клієнтів;

  • прозорість і простота адміністрування;

  • можливість оперативно змінювати і налаштовувати схеми роботи залежно від зміни зовнішніх факторів.

Читати далі...
Серед наших клієнтів є кілька великих аквапарків, розташованих в двох областях. На початку сезону відпочиваючих ще не багато, погода не завжди ідеальна. Відповідно і аквапарк частково працює вхолосту. Боротися з цим явищем за допомогою простого зниження ціни – не найкращий спосіб. Знизивши ціну, ми втратимо частину прибутку від тих відвідувачів, які готові були придбати квиток за повною вартістю. Залишивши стандартну ціну, не підберемо тих клієнтів, які могли б прийти завдяки знижці
Будь-який продавець завжди вирішує одну і ту ж задачу. В умовах конкурентного ринку необхідно залучити до свого товару покупця і переконати його купити товар. А якщо одночасно вдалося переконати купити більше товару (збільшити чек) – завдання продавця перевиконано. Інструменти для стимулювання покупця давно відомі. Серед них знижки, бонуси і подарунки. Всі ці інструменти працюють і широко застосовуються продавцями. Але всі вони мають істотні недоліки. Спробуємо проаналізувати мінуси і пошукаємо плюси.
У попередній статті ми розглянули яку вигоду може принести об'єднання різнопланових бізнесів в єдину розрахунково-бонусну систему. У цій статті ми будемо розбиратися як цього домогтися на практиці. Розглянемо два приклади. Перший приклад – наш улюблений аквапарк, а для другого прикладу використовуємо невеликі підприємства декількох друзів, розташовані в одному місті.
У попередніх статтях ми розглянули в чому полягає вигода при використанні єдиної бонусно-подарункової системи і на простих прикладах показали, хто і як може застосувати ці ідеї. У цій статті ми докладніше зупинимося на перевагах єдиної бонусно-подарункової системи під управлінням ПЗ "Сервер Позитив".