RU
UA
info@positive.zp.ua
(061) 213-14-66
(067) 376-13-80
(050) 322-12-08
(073) 313-62-62

Знижки, бонуси, подарунки та співробітництво. Частина 3.

У попередніх статтях ми розглянули в чому полягає вигода при використанні єдиної бонусно-подарункової системи (частина 1) і на простих прикладах показали, хто і як може застосувати ці ідеї (частина 2). У цій статті ми докладніше зупинимося на перевагах єдиної бонусно-подарункової системи під управлінням ПЗ "Сервер Позитив".

 

Простота впровадження без зміни звичного керуючого ПЗ.

Всі ми маємо свої усталені звички, улюблені речі, маршрути, що повторюються день у день, дії, доведені до автоматизму, "звичне ПЗ" (ТМ). "Звичне ПЗ" найчастіше зручно. За час роботи добре вивчено з усіх боків. "Звичне ПЗ" вже "допилено" програмістами під наші вимоги або ми пристосували свої алгоритми під особливості "звичного ПЗ".

З огляду на ці особливості людини, наші розробники постаралися створити систему, яка не вимагає відмови від "звичного ПЗ", а працює, доповнюючи його. Залежно від конкретного випадку може бути обраний один з варіантів організації взаємодії "звичного ПЗ" з "Сервером Позитив":

  • пряму взаємодію "звичного ПЗ" з "Сервером Позитив" з використанням відкритого API сервера. Програміст з боку "звичного ПЗ" створить таку взаємодію без особливих труднощів. Наші розробники вже створили взаємодію з квитково-пропускною системою, системою автоматичного фотографування і ресторанної системою.
  • взаємодія з використанням безкоштовного Windows-клієнта "Сервера Позитив". Іноді організувати пряму взаємодію не представляється можливим. Причини можуть бути різні. Наприклад, втрачено зв'язок з розробником "звичного ПЗ". Можуть бути й інші причини. Але це не важливо. Для таких випадків ми підготували безкоштовний Windows-клієнт "Сервера Позитив". Він повністю забезпечує всі функції взаємодії з "Сервером Позитив", а зв'язок зі "звичним ПЗ" здійснюється шляхом експорту / імпорту деяких даних передбаченими в "звичному ПЗ" способами. Таким способом наші програмісти забезпечили взаємодію з іншими ресторанної та магазинної системами.
У деяких випадках буде категорично неможливо організувати будь-яку взаємодію зі "звичним ПЗ" або її просто не існує. У цьому випадку Windows-клієнт "Сервера Позитив" може самостійно забезпечити роботу. Він може бути встановлений на комп'ютер, ноутбук, нетбук або планшет.

Робота з автоматичними пристроями.

У світі роботів, які все більше входять в наше життя і вже штурмують далекі планети, взаємодія з автоматами стає обов'язковою. Ми не змогли залишитися осторонь і підготували спеціальні контролери, на базі яких можна створити різні автомати під управлінням ПЗ "Сервер Позитив", або забезпечити взаємодію вже існуючих автоматів з сервером. Наші контролери можуть управляти:

  • автоматами для контролю / поповнення балансу
  • ігровими автоматами
  • автоматами видачі товарів / послуг
  • автоматами, контролюючими переміщення, присутність

Використовуючи контролери під управлінням ПЗ "Сервер Позитив", можна організувати роботу, наприклад, майданчики дитячих ігрових автоматів, більярдного столу в кафе, автомата видачі питної води в аквапарку і багато іншого. Таким чином, без особливих складнощів можна інтегрувати всі (або майже всі) необхідні точки для обслуговування клієнтів.

Низька вартість запуску системи лояльності.

Для оптимізації інвестицій наших клієнтів ми пропонуємо два варіанти роботи з ПЗ "Сервер Позитив": покупка або абонентська плата (оренда).

При абонентському варіанті ми розміщуємо сервер в "хмарі" і до нього підключаються торгові точки різних підприємств, об'єднаних спільною метою – збільшити свої продажі. За користування вноситься абонентська плата.

У варіанті покупки, одне підприємство купує ПЗ "Сервер Позитив" і підключає свої торгові точки і точки своїх партнерів. Сервер може розміщуватися як в "хмарі", так і в локальній мережі, в залежності від завдань.

Великому бізнесу при великій кількості транзакцій вигідніше варіант з покупкою ПЗ "Сервер Позитив", тому що відмова від знижок і приріст обсягів продажів швидко окуплять інвестиції. А кільком невеликим підприємствам може бути більш вигідний варіант з абонентською платою. Крім того, рішення про покупку може бути прийнято після будь-якого часу експлуатації в варіанті абонентської оплати.

Різке збільшення потенційних клієнтів кожного підприємства.

У попередній статті ми розповідали, як за допомогою ПЗ "Сервер Позитив", клієнти одного підприємства додатково стають потенційними клієнтами інших підприємств. Наш багаторічний досвід співпраці з аквапарками підтверджує, що додатковими послугами на території користуються не всі відвідувачі. У кожній торговій точці роблять покупки в середньому 10 %, які увійшли в аквапарк. Невелика кількість людей встигає скористатися кількома додатковими пропозиціями. Але зверніть увагу – для будь-якої окремої торгової точки, з людей, які ходять на відстані витягнутої руки, тільки 10 % роблять покупку і 90 % не роблять!!! Все що нам потрібно – стимулювати до покупки малу частину з 90 %, і ми побачимо зростання продажів в рази. А для цього потрібно скасувати всі знижки, на кожному кроці покупцеві налічувати бонуси і дарувати правильно підібрані подарунки від інших торгових точок. Подарунок підбирається так, щоб при його отриманні клієнту захотілося ще купити додатково, а, щоб використовувати бонуси – потрібно трошки доплатити:) Важливо те, що невикористані подарунки і бонуси неможливо забрати з собою. На виході з аквапарку вони обнуляються.

Поза відокремлених територій (парки розваг, торгові центри) поведінка звичайної людини відрізняється не сильно. Відомо, що кожного дня людина повторює свій звичний маршрут. Згадайте, скільки на Вашому щоденному маршруті розташовано торгових точок. Магазинів, кафе, точок послуг. А в скількох Ви ніколи не були? А чому? А на сусідній вулиці? А в двох кварталах від Вашого звичайного маршруту? Чи можна Вас змусити відвідати будь-яку з цих торгових точок? Можна, можливо. Для цього потрібно подарувати цінний подарунок або нарахувати відчутні бонуси. І за своєю вигодою ви прийдете в торгову точку. Цією психологією користуються супермаркети. З усієї своєї номенклатури товарів вони вибирають одну – дві позиції, роблять на ці позиції ду-у-уже низьку ціну і рекламу по всьому місту. Якщо Ви реагуєте і приходьте – купите ще багато чого, але вже за звичайними цінами. Що сталося? Вам зробили хороший подарунок, і щоб його забрати Ви прийшли в магазин. Ви були клієнтом рибного відділу (рекламували низьку ціну на рибу), а стали потенційним клієнтом всіх інших відділів і оплатили на касі чек в півметра. Так можуть діяти великі бізнеси. Невеликим бізнесам для гри на цих струнах людської психіки потрібно об'єднувати свої зусилля під управлінням ПЗ "Сервер Позитив".

Велике розмаїття різних схем, що дозволяють впливати на поведінку клієнтів.

 

Можливість оперативно змінювати і налаштовувати схеми роботи залежно від зміни зовнішніх факторів.

Структура ПЗ "Сервер Позитив" розроблена таким чином, що в ній взаємодіють матриці торгових точок, лічильників і набору дозволів. Результатом цих взаємодій є можливість адміністратору системи оперативно створювати торговим точкам правила роботи при розрахунках з покупцями. Використовуючи ці правила, торгова точка мотивує своїх клієнтів і одночасно створює стимули для відвідування наступних торгових точок, що працюють під управлінням ПЗ "Сервер Позитив".

Адміністратор системи описує правила за результатами попередньої домовленості між керівниками торговими точками. Домовленості, а значить і правила можуть оптимізуватися в міру надходження нової інформації та аналізу успішності роботи системи або появи нових ідей у ​​учасників. Ніяких обмежень для творчості, крім необхідності стежити щоб нові правила логічно не конфліктували зі старими.

Прозорість і простота адміністрування.

Під час роботи єдиної бонусно-подарункової системи під управлінням ПЗ "Сервер Позитив", в системі накопичуються зобов'язання учасників один перед одним. Перший учасник при розрахунку з клієнтом дарує право на подарунок, який вручає клієнту другий учасник і одночасно дарує право на подарунок, який повинен буде надати третій і т.д. В результаті, в кінці довільного періоду (наприклад, кінець роботи аквапарку) виникає завдання порахувати хто кому і скільки винен серед N учасників. Крім того, схема роботи повинна виключати зловживання довірою серед учасників, коли один своїм клієнтам просто роздаровує подарунки / бонуси, а всі інші за нього надають ці подарунки / бонуси.

Тому в ПЗ "Сервер Позитив" застосовується схема виникнення зобов'язань торгової точки перед розрахунковим вузлом (найчастіше власник сервера) в момент нарахування подарунка / бонусу клієнтові і виникнення зобов'язань розрахункового вузла перед торговою точкою в момент списання тобто вручення подарунка / бонусу клієнтові.

В кінці періоду нам достатньо виконати один зі звітів сервера, для того щоб побачити підсумковий результат. Інші звіти створять можливість проаналізувати роботу торгової точки, касира, отримати статистику по відвідуваності тощо. Для зручності звіти можуть автоматично розсилатися учасникам електронною поштою.

 

Висновок

Тут закінчується короткий опис технології. Усе інше, "в лічку" (С).

 

До речі, запрошуємо дилерів.

 

Приклад впровадження ПЗ "Сервер Позитив" в аквапарках >>

 

Серед наших клієнтів є кілька великих аквапарків, розташованих в двох областях. На початку сезону відпочиваючих ще не багато, погода не завжди ідеальна. Відповідно і аквапарк частково працює вхолосту. Боротися з цим явищем за допомогою простого зниження ціни – не найкращий спосіб. Знизивши ціну, ми втратимо частину прибутку від тих відвідувачів, які готові були придбати квиток за повною вартістю. Залишивши стандартну ціну, не підберемо тих клієнтів, які могли б прийти завдяки знижці
Будь-який продавець завжди вирішує одну і ту ж задачу. В умовах конкурентного ринку необхідно залучити до свого товару покупця і переконати його купити товар. А якщо одночасно вдалося переконати купити більше товару (збільшити чек) – завдання продавця перевиконано. Інструменти для стимулювання покупця давно відомі. Серед них знижки, бонуси і подарунки. Всі ці інструменти працюють і широко застосовуються продавцями. Але всі вони мають істотні недоліки. Спробуємо проаналізувати мінуси і пошукаємо плюси.
У попередній статті ми розглянули яку вигоду може принести об'єднання різнопланових бізнесів в єдину розрахунково-бонусну систему. У цій статті ми будемо розбиратися як цього домогтися на практиці. Розглянемо два приклади. Перший приклад – наш улюблений аквапарк, а для другого прикладу використовуємо невеликі підприємства декількох друзів, розташовані в одному місті.
У попередніх статтях ми розглянули в чому полягає вигода при використанні єдиної бонусно-подарункової системи і на простих прикладах показали, хто і як може застосувати ці ідеї. У цій статті ми докладніше зупинимося на перевагах єдиної бонусно-подарункової системи під управлінням ПЗ "Сервер Позитив".